Monday, March 2, 2009

apa komen korang...



gambo kat atas tu...tak de kena mengena ngan aku nak tunang ka???aku nak kawen ka???korang jgn komen menda tu lak...hehehehe
tu gambo..aku upload dari fail lama...mau tgk korang punya komen pasai emas....
next nasik tambah....

9 comments:

juruukur said...

apa menda tu ayip.. aaa dah nak eehem ehemmm ekk.. ha ha ha

ayip said...

amboi...Encik juruukur...
dah agak dah...memang nak pekena sy ek..tu simbolik ajer...

mau masuk bab emas..tp tak reti..
apa yg Encik Juruukur tahu bab Emas??bleh share disini...

hehehe..

note: selamat kawe...ahakss

juruukur said...

sapa lah insan bertuah dapat ayip nii.. ha ha ha

emas ada.. umah ada.. ha ha ha

ayip said...

siot jer ayat tu..

nak pekena aku ek sifu fizal...

takpe2...hehehehe

Anonymous said...

tak dinafikan memang harga emas tgh melambung tinggi..
last two weeks,sy ade gak survey tp xmampu nak capai...
sapa yang tgh planning nak meminangtu...
masaklah

awek comei said...

masak ranum ke masak hangit bro?hehehe

peruzz said...

oo.. da mau tunang ke.. tak lama lg leh sanding aa... besh2 laa..sanding atas superbike la bro.. hehehe

ayip said...

woww..pehruzzz

nie sbg peringatan kepada demo..agar bersiap sedia lebih awal..tuk menghadapi majlis nikah...hahahaha..

lari tajuk tu...:D

Anonymous said...

ang dah hajji, isi otak dan katapun masih kotor pula...dah tue tak guna diri..belajar ugama dengan betul

Blog Widget by LinkWithin