www.bicarajutawan.com

www.bicarajutawan.com

Wednesday, March 11, 2009

Exciden SBK..

Petang semalam aku terkejut dengan perkhabaran geng superbike...motor CBR 900 exciden...tak bleh aku bayangkan......fork handle putus...rim tayar rosak.....body set rosak teruk...perghhh...nasib baik owner selamat...

pape pun korang layan gambar nie...nie journey dari Hatyai to KL..dan exsiden berlaku sebelum terowong kat perak tu...ada satu gambo tu...yg berbalut tu..bukan owner motor nie...tp penunggang yang lain...nie kes gara2 nak mengelak owner dilanggar...dia mengelak dan juga terjatuh..tulang bahu nya patah...

p/s: time nie..aku tak dapat pegi...ada keje kat luar...rugi lar tak dapat layan lap..hehehe




5 comments:

Anonymous said...

bila mauu ride sama ...

ayip said...

issshhh...segan lar saya bang...moto abang...1300 cc tu...sy motor tarak..sudah jual...tp kalu mau betoi g ride..nnti kita set lar..pinjam member punya motor...hehehe

nogix said...

ada moto kasik orang ..hehe..
kang tuah lak join da club...depa ni cc besar..segan gak aku..

Anonymous said...

mantap ne...bang haji..he...he pembalap rupanya...(lam kenal from indonesia)

Anonymous said...

wowww...ada pembaca daripada indonesia...

welcoming...welcoming...

terharu sioottt...

ngeh3

Blog Widget by LinkWithin