Tuesday, February 3, 2009

TT ngan sifu Hanan

malam nie...pkul 9.30 mlm...ada TT skejap ngan sifu hanan...
mau tukau2 topic...pasai dah lama sgt dah aku tak jumpa dia nie...last jumpa kat homestay melaka...tu pong skejap ajer...nak borak2 pun waktu tu pun aku tak selesa...bukan atas sebab2 tak baik ke!!!tapi aku yg masa tu tengah selsema...dengan demam lagik...tak nak plak berjangkit kat org...jenuh tu...

tujuan TT kali nie...mau p usha umah yg dapat ari tu...nak tau aper step sterusnya...bukan aper...kalau pegi sorang2...mau tak balik aku nnti...hehehe
at least aku kena p ngan orang kuat lar...otai....hehehe
smbil tgk umah...aku nak lar korek aper perkembangan semasa....

hanan nie...kalau korang nak tau...dia banyak projek wooo....rugi sape tak nak kawan ngan dier...

ngeh3..

p/s: nan...hang jangan marah noo....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin