www.bicarajutawan.com

www.bicarajutawan.com

Wednesday, February 4, 2009

Jam 9.30 malam...







ari nie dari pagi smpi ke t/hari aku dok terkejar sana..terkejar sini...nie kes paper majlis yg sepatutnya bos2 kat sini endose tuk meeting...depa dok peram lagik...mau aku tak hangin satu badan...adoi....ape hal jdk cam nie ek!!!!
makin berpangkat...adoii....makin tinggi lak lagaknya...tp takpelar...t/jawab aku..kena lar kejar depa2 nie kan...hehehehe

semalam punya kes...waktu TT ngan sifu hanan...sj jer borak2 citer pasai umah...pergghhhh tak smpi 7 bulan aku tak jumpa hanan..dah nak masuk berbelas2 bijik dah umah hanan...wooowwwwww...kaya tul...ilmu apa dia guna ek...hehehehhe
kalau tgk dari segi financial...dia memang bleh...cam pie jgk...tapi aku...tak leh lar smpi berbelas2...sakit woooo....penat mau kejar itu amaun gaji...tak layak pun...
masa TT tu jgk...sj borak2 pasai motor..wah...idaman aku tu..hehehe...borak2 pasai futures...pasai cpo..analysis fundamental...technical fundamental....wahhhhh...citer hebat nie...bile lar aku mau blajaq...nnti dulu lar...tunggu aku dah kurang sket komitmen..nnti aku akan terjun ke bidang tu nnti...wat masa skrg..aku kena concentrate pada properties dulu lar...

masa smpi kat blok yg kitaorang nk pecah masuk tu..tetiba terjumpa tenant asai...rupa2nya depa dok sibuk nak kemas2 umah..maklumlar..depa dah tau..umah nie nak kena lelong...seblum kena halau...better depa kuaq....hehehehe...punya lar dasyat info depa nie...
rupa2nya..yg tenant nie adalah student UM...sewa around..Rm550-RM600...wooowwww.....cf+ tu...untung giler...mau nyer tidak...bukan fully furnish...kosong ajer..dah smpi gitu...tu belum masuk furnish lagik...

waktu wat inspect tu...stakat nie..aku puas hati lar condition umah tu...walaupun ada beberapa part yg aku kena handling nnti...dari segi lampu...dari segi point plug...dari segi tingkap...lagipun...setakat nie..umah tu..aku puas hati lar...tak perlu byk maintainance....tak sakit woooo....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin