www.bicarajutawan.com

www.bicarajutawan.com

Saturday, February 7, 2009

besok nak kasik cuci umah..

td aku g jumpa x-tenant umah yg baru aku menang bid ari tu...alhamdulillah..dah dapat kunci umah..bagus lar bebudak nie...!!!depa punya respon sungguh cepat..wah aku terharu jer...hehehehe
aku usha jap umah tu...alamak...byknyer sampah2 masyarakat...mau kena angkat kasi buang...leceh betoi lar...meja buruk ada 2...kalau ikutkan aku...mau jer aku bersihkan balik..pastu..letak varnis..kasik cantik2 sket...pastu letak sbg meja study...tp aku tgk..drawer dah tak der..pastu..pecah2 lak tu..nmpknya..kena turun tangga lar..kasik campak itu meja...huhuhuhu...

apa2 pun...ari nie kasik rehat sket...besok mau kerjakan...dari bersihkan...smpi lar kerja2 mengecat dan wiring...hehehehe...

sentuh bab wiring ker???nak settlekan umah ker???nak wat table top ker???...aku ingat nak wat satu team lar..pasai aku ada geng settlekan umah..tp projek tak der lar.....mana nak tau...kalu2 geng PMC ngan 1 solution tak cukup kaki tangan...mau kerjakan umah...leh pas2 kat aku tender sket......nnti kita kira lar...brape mau kena cas....


ahakss...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin