Monday, April 13, 2009

TT sampai larat...

Perggghhh...2 hari aku TT smpi larat...
1st masa TT ngan geng PMC...ari jumaat malam.....asainya TT tu tuk main game futsal...tp memandangkan tmpt futsal...punya lar jauh gilos...dan yang datang pong tak cukup korum...jadik kami bertukaq ke tmpt boling iaitu di sunway piramid...
wowww...ramai yg berbakat....pehruzz,bling2, sifu el, saiful_besut, kendian ada sorang budak dari BJ iaitu mat utie...dan tak lupa jugak syada....yg sporting...!!!masa kat tmpt futsal tu...
k.siti ada datang ngan anak2...tp tak dapat turun join boling...kena balik awai...pasai anak2 nk tuisyen...hehehe pas main boling...

TT bersambung di kedai mamak...dari pkul 12 smpi pkul 4 pagi...baru gerak balik...anyway...mekasih pada sepul_besut...pasai blanja kitaorang makan2....hehehe syada lak....smpi sesat mau carik parking...jumpa keta ka????hehehe...kali nie TT bermakna pada aku...ada info baru yg aku dapat....teknik2 beli umah yg berkesan...maklumat daripada sifu...pehruzzz....

next, esok nye...ari sabtu malam.....aku dapat calling dari tuan ryme_jb iaitu admin BJ...dia ajak TT lagik...wowww....memandangkan dia datang dari seri kembangan dan aku dari damansara damai...kitaorang set tuk jumpa dipertengahan jalan iaitu di kelana jaya....kali nie...ada cerita menarik daripada tuan ryme_jb...byk info dikongsikan bersama...daripada insurans, pertanian, pengurusan BJ, Marketing BJ...dan JV dgn otai2 PMC....dan smpi lar MLM... TT ngan tuan ryme....smpi pkul 7.00 pagi...penat wooo....7 jam lepak ngan tuan ryme....anyway...mekasih pada tuan ryme....kerana belanja saya jgk....

hehehehe nnti gambo aku upload...mau layan tdo....ngantuk woo....
ari nie aku cuti...cover tuk TT yang bersengkang mata tu...hehehehe

adiozzz


p/s: Gambo kiri skali...syada..tgh nak spin bola....dasyat tu...
gambo atas kanan...si Sifu EL tgh gelak kan syada...
gambo bawah....si sepul_best ngan pehruzzz dan mat utie..tgh
mengutuk2...ngeh3..

10 comments:

sourplum said...

waa... lm nye tt
ni da bgun lom nih :P

impianku said...

Salam...
Main boling x ajak pun...marah la ni...

mat.utie said...

tuh lah..nampak mata masing2 pun dh merah..tp sbb masing2 excited nak korek n share ilmu syg nk tggl..kawe sori bnyk2 sbb tpaksa balik awl sikit hati xsng..
ln kali nk join lg..

kakct said...

ni TT sampai larat ke...
TT sampai pengsan... ishh3

Sumatra said...

eee..seronoknya main bowling!! huhu, dah lama tak main...sibuk dgn kerja... kak impianku, yup kita gi main nak???hehe..

peruzz said...

bro.. tenkiu sudi kgsi skill yg tak penah aku dengar.. tenkiu bebnyk aa.. ade masa..kite layan futsal lak...
pasal aku kasik tips tuh.. aku pn tak tau tang mane.. aduss laa.. pandai bro wat gossiip aa..hehe

ayip said...

sourplum...ari tu sudah bangun lewat...penat wooo...ahakss..

impianku ngan sumatra..
mau main boling ka???kasik urut itu jari dulu...kalau tarak strike..jgn ajak sama saya...keh keh keh...

mat utie...
tq krn sanggup turun..walau pun sesat...anyway...TT cm nie..byk info yg kita dapat..yg tiada di jual dikedai2 buku di sana...

kakct...
next TT adalah TT smpi pengsan...hehehehe

pehruzz...
mau ajak maen futsal ka???ka mau main boling???boling pon demo banyak hebat jgk...wat game lar pehruzz...hang organize...hehehe

Sumatra said...

amboi ayip..berlagak!!
kak impianku..., dia dah lupa agaknya pernah kena belasah dgn gang2 kita dulu...hahaha

pie2020 said...

kenapa aku tak tauu ada main bowlingg. . nie sungguh tak patut

ayip said...

hehehe..bang...itu main boling..masa demo tgh tunggu wife demo nak bersalin kan...

hehehehe...

Blog Widget by LinkWithin