www.bicarajutawan.com

www.bicarajutawan.com

Wednesday, February 18, 2009

sifu faris...berenti kerja...

wow...terkejut aku bile mendengar perkabaran bile sifu faris berenti kerja...nk tumpukan pada company 1 solution...wow...!!!tindakan yg sungguh berani....!!!
anyway...aku tahu..sifu faris dah fikir masak2...dah study habis2an...dan yg pasti..sebelum membuat kptsn untuk berenti kerja...sifu faris pasti tidak tidur lenanya....sifu faris ada kable dan geng2 PMC terutamanya..sanggup membantunya...!!iyerlah sape lagik nak tolong sifu faris...kalau tak kerna networking yg kuat...apa pun...

aku ucapkan selamat berjaya sifu faris...dan tahniah..anda telah berjaya dalam merangka matlamat kehidupan...

noted: aku pun cita2 mau bersara awai...tp income lum kuat lagik..alangkah bestnya aku mengikut jejak sifu faris....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin